Monday, October 19, 2009

Minuman Berkhasiat...


Jangan biarkan diri anda apatah lagi
anak-anak anda terkapai-kapai
mengejar impian.Bantulah diri anda dan mereka
yang anda sayang dengan

RM19.90 Sekotak - 12 Sachets x 25gm
(Pelajar UTM: hubungi 0135904396 / 0175038543 untuk tempahan)


Suatu minuman
lazat dan enak
yang diadun dari
campuran koko
bermutu tinggi
dengan herba
terpilih. Ianya
berkhasiat untuk
seisi keluarga.
Sungguh baik
untuk kecerdasan
minda dan bekalan
tenaga sepanjang hari. Sangat sesuai sebagai minuman
harian anak-anak.Ia diperkaya dengan khasiat dan
nutrien hebat. Mengandungi vitamin dan garam galian
terutamanya potassium dan fosforus yang diketahui
bermanfaat untuk perkembangan otak dan minda.

Khasiat bahan-bahan Koko Minda:


Buah Kurma:
- Meningkatkan daya ingatan.
- Penambah tenaga segera.
- Menyihatkan sistem saraf.
- Melawaskan sistem usus.




Buah Tiin:
- Meningkatkan kandungan oksigen dalam darah.
- Mengawal kekejangan otot.
- Mengawal berat badan.
- Mengawal sel-sel barah.
- Mengurangkan bakteria yang menrugikan di dalam badan.






Buah Kismis:
- Meningkatkan daya ingatan
- Mengandungi anti oksidan yang tinggi.
Sangat baik untuk kesihatan jantung dan sistem urat saraf.





Pegaga:
- Menenangkan dan menajamkan minda.
- Memulihara saluran darah.
- Membantu mengawal tekanan darah.
- Menyihatkan kulit dan mempercepat pemulihan luka.
- Mengurangkan sakit sendi.
- Merawat kesukaran untuk tidur.





Ginko Biloba:
- Meningkatkan daya ingatan.
- Melancarkan aliran darah ke seluruh badan.
- Meransang sistem penglihatan.
- Meransang sistem pernafasan.
- Mengawal kekejangan otot.
- Membantu masalah kemandulan lelaki.




Koko:
- Mengandungi anti oksidan 3 kali lebih tinggi dari teh hijau. Sangat baik untuk kesihatan jantung dan sistem urat saraf.
- Membantu mengawal kolesterol.




Testimoni:

A. Rahman Md. Yatim [60 thn] : Saya mengidap penyakit kencing manis, tekanan darah tinggi dan gout. Saya tidak boleh mengangkat tangan saya melebihi bahu dan juga merasa sakit-sakit di bahagian tapak dan jari kaki. Selepas mengamalkan minuman koko minda, saya boleh mengangkat tangan hingga mencapai belakang badan dan kesakitan keseluruhan badan hilang. Saya juga boleh berjogging dan banyak berpeluh. Fikiran saya tenang dan keluarga saya gembira. Shukur kepada Allah SWT. saya menyeru kepada rakan seusia dan senasib dengan saya, cubalah koko minda.

Uda Halisman Idris [28thn]: Saya menghidap buasir dan resdung. Setelah mengamal minuman koko minda selama 12 hari, saya dapati penyakit buasir dan resdung saya berkurangan. Setiap kali saya bangun pagi, tiada lagi masalah hidung dan masalah buasir hilang. Jiwa saya tenang, isteri dan anak-anak saya gembira. Saya bersyukur ke hadrat Illahi.


Norhafiza Salim [22thn]: Pelatih jururawat tahun akhir. Selepas 10 hari minum koko minda, dan menduduki peperiksaan akhir, keputusan peperiksaan grade A 3.97 GPA.Masilah Ali [25thn] Pelatih jururawat tahun akhir. Selepas 10 hari minum koko minda, dan menduduki peperiksaan akhir, keputusan peperiksaan grade A 4.0 GPA. Pelatih jururawat terbaik Malaysia.

Rifqie Hazhif [7thn]: Rifqie mempunyai kesukaran untuk menumpukan perhatiandan menyebabkan dia sukar untuk membaca dan memahami pelajaran yang diajar di sekolah. Setelah mengamal minuman koko minda setiap hari, perkembangan Rifqie memberansangkan. Rifqie boleh membaca dengan lancar dan perhatiannya lebih tertumpu. Alhamdulillah.

Mohd Amirul [5½thn] Selepas minum koko minda selama seminggu, senang diajar dan belajar. sekarang boleh membaca, mengira dan menghafal ayat Al-Quran.Mohd Aiman Hakim [2thn] Selepas minum koko minda, boleh membilang dengan teratur.

Ryan Haqimie [1½thn] Selepas minum koko minda selama seminggu, perkembangan minda dan fizikalnya menakjubkan. Ryan sudah boleh makan sendiri, menuturkan perkataan lebih tepat dan lebih aktif bermain sepanjang hari. Bersyukur keda Allah SWT.
Kepada Pelajar UTM yang berminat untuk merasai kenikmatan dan kelazatannya, jangan lepaskan peluang ini...
Hubungi:-
Syahir : 0135904396 / 0175038543
*Harga istimewa kepada pelanggan tetap.....

No comments: