Friday, April 2, 2010

Dari hatiku...



Sahabat...




kali ini aku kecewa... Aku duka..


terkenang nasib..


entahlah.. aku pu tidak mengerti.. kenapa semua ini perlu terjadi... adakah aku ini terlalu menonjolkan diri??? adakah aku yang terhegeh-hegeh dalam semua ini??? aku terlalu dalam segalanya??? sebenarnya aku bukan apa... cuma .. entah timbul sahaja keresahan di hati ini...




Ya.. memang.. aku memang suka.. Aku suka mengambil tahu tentang segalanya... Namun, salahkah aku berbuat demikian... takkala dirundung masalah... salahkah aku cuba membantu???


Entahlah.... apa sahaja yang aku cuba buat.. tentu ada sahaja yang tidak kena...




tidak mengapalah.. aku redha dengan ketentuan Ilahi... Aku tahu.. masih terlalu awal untuk aku bertanya itu dan ini... masih terlalu awal untuk aku mengorak langkah kanan membuka pintu..


Pintu yang mungkin sudah terbuka... Ya.. mungkin sudah terbuka.. dan Mungkin belum lagi...




Namun, aku akan tetap berusaha.. Untuk mendapatkannya... Kerana aku tahu... Aku perlukannya...






kalam : irama

1 comment:

Anonymous said...

sabarlah wahai hati....